ראיון אישי עם עופר מ'הדב הלבן'

ספר לנו בקצרה במה אתם מתמחים:

מעל לעשור אנחנו בונים מתחמי אקסטרים לילדים, קירות טיפוס ופארקים. באחרונה אנו מתמקדים ומתמקצעים בבניית מתמחים "נינג'ה" מסוגים שונים. הדרישה היום בשוק היא גם למסלולי נינג'ה קבועים וגם לפתרונות למסלולי נינג'ה ניידים. 

מי קהל היעד שלכם?

קהל היעד שלנו מגוון מאוד. מלקוחות פרטיים המעוניינים לבנות מתקן לילדים (או לעצמם) על קיר הבית או בגינה, דרך חדרי כושר וסטודיואים המעוניינים להגדיל את אפשרויות האימון למתאמנים ועד למתחמי פעילות המוקדשים רק לתחום ה"נינג'ה" – כאטרקציה לילדים או כמתחמי אימון מקצועיים.

איפה אפשר לראות את הפרויקטים שלכם?

אפשר למצוא פרוייקטים שלנו במתחמי אטרקציות מובילים לילדים כמו "הדב הלבן" בעמק חפר, "שביל התפוזים" ,"ספלינטר" ועוד. ומתחמי נינג'ה מקצועיים כמו ה"גריזלי" בפתח תקווה ובבת חפר. 

ספר לנו על פרויקט מעניין במיוחד

אנו כרגע עובדים על בניית "הפארקים הרשמיים" שיופעלו בקיץ במספר ערים בארץ. זהו פרוייקט ענק בשיתוף קשת 12. העבודה בצמוד לבעלי הפורמט מחו"ל מחייבת עמידה בסטנדרטים גבוהים במיוחד ובשילוב עם גודלם העצום של המתחמים והלוגיסטיקה הנדרשת להקמת מספר מתחמים במקביל מאתגרת גם אותנו…

כמה זמן לוקח לבנות מתקן כמו קיר טיפוס או מסלול נינג'ה?

כיום אנו שואפים שזמן ההתקנה יהיה מינימלי. אנו מאשרים מראש עם הלקוח הדמיות מפורטות, מייצרים את כל האלמנטים בסדנא שלנו ומגיעים לשטח למינימום זמן הרכבה. השימוש במחברים מאפשר לנו להרכיב את ה"פאזל" בזמן קצר וע"פ רוב ההתקנה אצל הלקוח מסתיימת ביום עבודה אחד.